red square - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Jannec Olvers - WaarBenJij.nu red square - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Jannec Olvers - WaarBenJij.nu

red square

Door: Jannec

Blijf op de hoogte en volg Jannec

28 Juli 2008 | Rusland, Moskou

mijn geachte lezers, aeclipse is geland in de duurste stad van de wereld, het onbegrijpelijke Moskwa en zijn onvergetelijke kremlin. Na de tweede dag realiseren wij ons hoe wij het getroffen hebben met onze lokatie, gogolevski boulevard, wat te midden van het centrum ligt. Na een bezoek aan het rode plein, het basiliek en het witte huis, waar Jeltsin zijn macht kreeg, zijn wij aanbeland bij het mooiste gedeelte van Rusland; de stad zelf, 13 miljoen mensen wonen rondom de hoofdstad. Daarvan zijn 3,5 miljoen mensen miljonair. Dit betekent dat alles mogelijk is... huren vanaf 1500 dollar per maand tot per dag, alle mogelijke luxe... en toch armoede...

Kremlin en omgeving zijn de planning van morgen en overmorgen. Foto's komen zo snel mogelijk...

Groetjes Jannec

• 29 Juli 2008 - 11:17

Marjolein:

Hoi Jannec,

Zo te lezen heb ik heel wat gemist door nooit iets te gaan doen met Aeclipse! Gaaf zeg, Moskou. Zijn de Russen in Rusland net zo onaardig als de Russen op vakantiebestemmingen? Heel veel plezier nog, ik ga je site volgen.

Groetjes, Marjolein

• 02 Augustus 2008 - 10:17

Marie-Emilie:

Moskou lijkt me zo gaaf!! Snel weer wat posten:)! Veel plezier!