Hohoe, Togo en Ho. triest afscheid! - Reisverslag uit Lomé, Togo van Jannec Olvers - WaarBenJij.nu Hohoe, Togo en Ho. triest afscheid! - Reisverslag uit Lomé, Togo van Jannec Olvers - WaarBenJij.nu

Hohoe, Togo en Ho. triest afscheid!

Door: Jannec

Blijf op de hoogte en volg Jannec

30 September 2008 | Togo, Lomé

Helaas heb ik de dames achter moeten laten voor mijn laatste reis: Togo en Benin; Oujda!

In Accra kreeg ik helaas vervelend nieuws, ivm onrusten was de grens met Togo gesloten... kutverkiezingen!

Nou ja, dan maar naar Hohoe en daar, in Duits Togoland, alle toeristische attracties gaan bekijken. Wli Falls check, mountain Afadou (ofzo) check, de vleermuizen en grotten bij Wli, met Boss! (ja, als je gaat, noem mijn naam; I am God, Kwabena. Omdat ik de regen kan doen laten stoppen)
Dit alles deed ik met de fiets, omdat ik me ook eens wilde inspannen. Dit deed ik samen met twee wereldreizigers miss South-Korea and mister Italia. Beide al meer dan 2 jaar aan het rondreizen door de wereld (jaloers! jaloers!)

Tijdens dag 3 was ik het zat; op de fiets naar het eerste beste dorp in Togo en daar eens lekker rondbazuinen. Geen probleem, want grenzen overgaan is daar nogal gemakkelijk...

Vanuit Hohoe naar Ho, waarom, omdat het kan! Daar samen met de tuinman op slangenexpeditie gegaan in de tuinen van de presbytorian church en een mooie oogst: Black Mamba, King's Cobra en Spitting Cobra gezien, en god wat waren ze bang voor ons... die beestjes zijn echt als de dood dat wij ze ook maar zien.

Afscheid nemen deed pijn, met de metromass naar Accra Kotoka Airport om daar een nacht met een malaria-slachtoffer uit Italia te bivakkeren: Cinzano heeft mijn medicijnen goed kunnen gebruiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jannec

8 landen/ 6 weken...

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 628
Totaal aantal bezoekers 21828

Voorgaande reizen:

30 Mei 2011 - 22 Juni 2011

Afrika quicky

25 Juli 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: